GetBack logo

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

+48 800 600 700

71 771 01 00

kontakt@getbacksa.pl

1ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

 

Telefonicznie

+48 71 771 02 85 *
* Koszt połączenia wg stawki operatora

 

Mailowo

na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Listownie

na adres:
GetBack S.A. w restrukturyzacji
ul. Powstańców Śląskich 2-4
53-333 Wrocław

 

Osobiście w biurze

Ul. Pileckiego 63, 02-789 Warszawa

Ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53-333 Wrocław

Al. Wincentego Witosa 16, 20-315 Lublin

2ANALIZA OTRZYMANEGO ZGŁOSZENIA

 

Formalna

 

Merytoryczna

Przydatne dokumenty, które mogą Państwo dołączyć do zgłoszenia:

  • dowody zaspokojenia roszczeń wynikających z zawartych umów (np. umów kredytowych, umów o pożyczkę, o kartę kredytową itp.),
  • dowody zaspokojenia roszczeń wynikających z faktur VAT/not wystawionych przez operatora sieci telekomunikacyjnej oraz dostawców innych mediów (np. energii),
  • kopia pisemnej dyspozycji o zamknięcie rachunku złożona w banku,
  • kopia zaświadczenia wystawionego przez bank, potwierdzającego zamknięcie rachunku bankowego,
  • kopia zaświadczenia o całkowitej spłacie zobowiązania (wskazującego numer oraz datę zawarcia umowy) wystawionego przez bank lub inny podmiot finansowy świadczący usługi w zakresie udzielania pożyczek lub kredytów,
  • uznane reklamacje przez zbywcę/cedenta,
  • orzeczenia sądów lub dokumenty urzędowe wystawione przez instytucje zaufania publicznego, dotyczące zakończenia prowadzonego postępowania,
  • wszelkie inne dokumenty potwierdzające zarzuty reklamacyjne.

3ROZPATRZENIE OTRZYMANEGO ZGŁOSZENIA

 

Jesteśmy zawsze na czas!

 

Do 21 dni

Terminy odpowiedzi:

  • Zgłoszenia rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki. Odpowiedź na zgłoszenie udzielana jest nie później niż w terminie 21 dni od dnia jego otrzymania.
  • W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia i udzielenie odpowiedzi w terminie 21 dni, termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni. Spółka informuje Państwa o wydłużeniu terminu rozpatrzenia zgłoszenia wraz z podaniem przyczyny opóźnienia.
  • Na każdym etapie postępowania mogą Państwo odwołać się od udzielonej odpowiedzi.

Zachęcamy Państwa do kontaktu z GetBack S.A.

Razem wygramy z każdym długiem!