GetBack logo

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

+48 800 600 700

71 771 01 00

kontakt@getbacksa.pl

Dłużnicy coraz częściej szukają wsparcia – rekordowy rok 2016

16 stycznia 2017

Biuro Pomocy i Wsparcia Dłużnika, funkcjonujące dotąd jako Biuro Rzecznika Praw Dłużnika, w błyskawicznym tempie zdobyło zaufanie osób szukających profesjonalnej porady dotyczącej zadłużenia. Druga połowa 2016 roku była pod tym względem przełomowa – odnotowano rekordową liczbę połączeń telefonicznych oraz listów i e-maili. Łącznie od początku działalności Biura konsultanci udzielili prawie 23 tysiące nieodpłatnych porad.

Biuro Rzecznika Praw Dłużnika, powołane przez GetBack S.A. w kwietniu 2015 roku, od grudnia 2016 roku oficjalnie przyjęło nową nazwę: Biuro Pomocy i Wsparcia Dłużnika.

Pomoc oferowana przez Biuro Pomocy i Wsparcia Dłużnika cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W czerwcu 2016 roku do Biura zadzwoniła rekordowa liczba 1689 osób, co oznacza ponad 900% więcej odebranych połączeń niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. Od czerwca 2016 roku liczba kontaktów telefonicznych regularnie wynosi od 1400 do 1500 miesięcznie.

Z kolei jeśli chodzi o listy i maile z pytaniami, rekordową ich liczbę odnotowano w październiku 2016 roku – było ich aż 417. Dane statystyczne wykazują, że coraz więcej osób sięga po profesjonalną poradę Biura Pomocy i Wsparcia Dłużnika.

Wzmożone zainteresowanie działalnością Biura to nie jedyna ważna zmiana w 2016 roku. Nowa, funkcjonująca od niedawna nazwa, czyli Biuro Pomocy i Wsparcia Dłużnika, jeszcze lepiej oddaje istotę tego przedsięwzięcia – mówi Paweł Trybuchowski, Wiceprezes Zarządu GetBack S.A.Naszym zadaniem jest nie tylko informowanie dłużników o ich prawach, ale udzielanie odpowiedzi na wszystkie, nawet najtrudniejsze pytania, wspieranie ich podczas całego procesu spłaty należności. Dłużnik zawsze jest w centrum naszego zainteresowania. Chcemy przekonać osoby zadłużone, że pomoc i wsparcie w tej trudnej sytuacji są na wyciągnięcie ręki. Można je znaleźć właśnie u nas.

Na darmową poradę Biura Pomocy i Wsparcia Dłużnika mogą liczyć wszystkie osoby, których zadłużenie znajduje się w obsłudze GetBack. Bezpłatna infolinia Biura działa pod numerem 800 88 99 88 i jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00. Pytania, wątpliwości czy prośby o poradę można również wysyłać mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..