GetBack logo

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

+48 800 600 700

kontakt@getbacksa.pl

Logowanie do konta getback24.pl

Emocje w długu. Zrozumieć Klienta

04 grudzień 2017

Czym są emocje? Jakie emocje przeżywa osoba zadłużona, a jakie osoba windykująca i jak sobie z nimi radzić?  To niektóre z kilku zagadnień omówionych podczas spotkania „Emocje w długu. Zrozumieć Klienta”, przeprowadzonego przez eksperta GetBack S.A., psychologa społecznego, prof. Dariusza Dolińskiego. Spotkanie odbyło się 29 listopada 2017 r. w siedzibie Uniwersytetu SWPS w Warszawie, wzięło w nim udział 100 liderów Call Center z Warszawy, Wrocławia, Białegostoku i Lublina. Spotkanie pomogło naszym doradcom jeszcze lepiej zrozumieć osoby zadłużone, aby dać im oczekiwane wsparcie na drodze do spłaty zobowiązań.

 

Szkolenie Dariusz Doliński

Kampania reklamowa Getback

Obejrzyj i przekonaj się, jak pomagamy zwyciężać długi.

 

Liczby, które mają znaczenie

Czekamy na Twój kontakt

0

średnia liczba dziennych negocjacji

Sprawdź

Proponujemy efektywne rozwiązania

0

kompletnie spłaconych spraw

Sprawdź

Codziennie pomagamy w wyjściu z długów

0

średnia liczba dziennych deklaracji

Sprawdź

dane wg stanu na 30 września 2017 r.